Thursday 24 May 2012

Haish...

kenapalah mood aku arini truk..huh,aku pom xtaw..saban hari hati gelisah dan dalam kerisauan..tambahan lg cuaca panas terik td..hemm lagi la pulak..buat ini xmnjd,buat itu xmnjadi..apa boleh buat da..aku dah xtahan lagi,pasang lagu kt laptop pasang kipas,apa lg tdo jelah..
Ya Allah,hanya Engkau yg tahu isi hati hamba dan hamba berharap supaya Engkau dpt mnghlangkan resah hati ini..
mlm ni main futsal,huh xmnjadi sbb khilangan mood..truk jugalah aku main arini..
bnyak bolos kot..minta maaf kawan2 aku main truk sgt..
xpelah,senyum je walaupon ad masalah..dngn senyuman juga dapat kurangkn masalah..dan dngn senyuman juga dapat ganjaran pahala,dan senyuman juga dapat mmberi keceriaan kpd orang di sekitar kita..
Tengok anak kucing yg comel ni pon pandai senyum,,manis je tgk..

No comments:

Post a Comment