Friday 25 May 2012

Ogawa

haish..
dah lama aku tinggalkan ogawa,tempat aku belajar dan memahami erti kerja yg sebenar..mcm2 dugaan yg aku tempoh untk mnjd seorang top seller dlm group aku..aku nk ucapkan terima kasih kpd supervisor yg aku anggap seperti abgku sndiri,bagi aku dia seorang yg hebat iaitu Tan Tiong Liang..mcm2 ilmu sebagai seller yg aku dpt dari dia..liang,ammar rindu nk berkerja di bawah naungan ogawa lagi..tetapi aku tiada peluang lg untk kerja di bawah ogawa sekali lagi..setiap minggu aku kne marah kne tegur sbb ape?? sbb sell aku mnurun..tetapi Liang lah yg memotivasikan aku supaya aku bangun semula untk mncari dri aku mula2 yg bersemangat..tetapi sekarang,group kami berpecah dah..org yg aku anggap seorang kakak aku sndri berhnti kerja..shahida namanya..aku pnggil dye along..along,ammar rindu sgt ngn along..ammar call along xangkat,ammar msg xpernah skali along balas..knapa along buat kte org mcm ni along..ammar berharap sgt dpt jmpa ngn along skali lagi..ammar xtaw apa perkembangan along skang..ammar rindu along..ammar anggap along mcm kakak ammar sndiri along..
hati ini mmpunyai sejuta kerinduan,
hati ini berharap dpt jmpe dngn kamu,
ammar nk sgt pggil along akak,sbb ape bila ammar pnggil along akak,along msti marah dan xsuka..




Inilah logo Ogawa

No comments:

Post a Comment